المواد باللغة العربية
في أعلى  الصفحة

English


تعداد  زوار  الموقع

מונה:

חומר בשפה העברית

ترقبوا التحديثات الدائمة في المقالات

נא לעקוב אחרי
עדכוני המאמרים 

 
مقالات جديدة :

طاقة الأنوثة والذكورية


"تقوية مناعة الجسم بالطاقة"


"طاقة الشتاء" 

"الحجامة"

"إدارة الغضب"

"المحاضرات"


"العلاجات بالمركز"
 


דף הבית >> תרגילים >> מדיטצית הכוכבים
 
 מדיטצית העננים

מדיטציה זו הינה מדיטציה טיפולית לכל המחלות שלנו, אפשר להשתמש בה בכל זמן ובכל עת כמו כן בכל מקום - בבית במשרד בנסיעה - וללא כל עזרה חיצונית, מה שצריך זה לתרגל אותה מספר פעמים.

התחלת המדיטציה זו כמו בכל מדיטציה אחרת. צריך להכין את המקום בצורה טובה, אם אתה בבית או בחדרך במשרד נא לכבות את האור ולהדליק נרות והלפעיל מוזיקת מדיטציה נעימה ואם אין לך תפעיל כל מוזיקה מרגיעה אחרת. צריך לבחור לעצמך מקום ישיבה נוח, כמו ישיבה על הרצפה, על כורסה, כיסא נוח, מיטה או כל ישיבה אחרת. במידה ואתה בנסיעה תדמיין את עצמך בחדר עם מוזיקת מדיטציה ברקע ונרות דלוקות מסביבך ושאתה נמצא במקום הטוב שלך. ועכשיו אנו מתחים במדיטציה.

בהתחלה ולאחר שהכנו את התנאים הפיזיים או בדמיון, לקחת שלוש נשימות עמוקות ובנשימה השלישית תתחיל לספור בשקט עם עצמך מתשע עד אחד וכשהגעת למספר אחד תדמיין את עמצך שהינך יושב במקום הטוב שלך במקום שרק אתה הנמצא בו.

לאחר מספר רגעים תדמיין שהינך רואה מרחוק ענן גדול שמתקרב אליך ענן זה צבעו כצבעי הקשת, הוא מתקרב ומתקרב אליך מתחיל לגעת בכך בכל חלקי גופך, תרגיש את הנגיעות הנעימות של הענן. לאחר שהענן נגע בך בכל חלקי גופך, הוא עוטף אותך מכל הכיוונים ומתחיל להרים אותך מעל האדמה, וברגע הזה אתה מרגיש את עצמך מתעופף מעל כדור הארץ כשאתה מוגן בתוך הענן, אט אט אתה מתרחק מכדור הארץ ונכנס לחלל ולגלקסיות מעולם אחר.

במקום שאתה נמצא בו בתוך הענן, אתה רואה את עצמך שט בין מליוני הכוכבים ששטים בחלל הרחב, מהמקום הזה תשאר בשקט הנפשי שלך. במצב הזה תעבור על הגוף שלך תאסוף את כל הכאבים ואת כל המשקעים שלך אם הם נפשיים או פיזיים או רגשיים או כל התנהגות אחרת שרצית להתפטר ממנה. תאסוף אותם מולך, תסתכל עליהם ותתחיל להתפטר מהם אחד אחד, תתחיל לזרוק אותם מעבר לענן כשאתה יושב בו והוא עוטף אותך, ובכל פעם שאתה זורק אחד מהכאבים או מהמשקעים שלך תגיד לו: "אני מתפטר ממך (כאב, משקע, התנהגות), זורק אותך לחלל הריק, אני מתפטר ממך ואתה לא תחזור אלי לעולם".

אחרי שסיימת, באחד החדרים שבענן ישנה מקלחת ענקית, תכנס אליה ותדמיין את עצמך מתקלח במים שהם לא מהעולם הזה, צבעם כצבעי הקשת וטעמם שאין לא טעם על כדור הארץ, תן למים לחדור גם לכל חלקי גופך תרגיש אותם ותרגיש שהמים מנקות ושוטפות את כל הבעיות שהיו לך.

אחרי שסיימת מהמקלחת תן לגוף שלך לספוג את המים, תחזור לשבת במקומך באותו הענן. תבקש מהענן שיחזיר אותך לכדור הארץ, ואכן הוא לאט לאט מתחיל לנוע לכיוון כדור הארץ. תדמיין את עצמך שאתה רואה את הענן כל הזמן מתקרב לכדור הארץ ושהוא מחזיר אותך לאותו מקום שבו עטף אותך והרים אותך לחלל, אחרי שחזרת למקומך על כדור הארץ תודה לענן על עבודתו איתך ועל המסע שעשה לך.

בשלב זה קח שתי נשימות עמוקות תתחיל לספור עד חמש, אח"כ תתחיל לחזור למקומך קח עוד נשימה אחת ותפתח את העיניים שלך.

לאחר שסיימת את התרגיל הזה אתה תרגיש טוב יותר ומצב הרוח שלך ישתפר מאוד. חזור על התרגיל הזה בכל זמן שתרגיש שאתה זקוק למנוחה. אגב, אורך התרגיל הזה לא יותר מחמש דקות.

אני מאחל לכם חיים שקטים ומהנים.

המאסטר אמיל סמעאן

 
ביקרו במרכז ותרגישו את השינוי

חזרה לדף הבית

 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...

Go Back  Print  Send Page
 
PlayStop

Loading...
  
 

 
***** ادارة الموقع ترحب بكم ***** 

 


تاريخ إفتتاح الموقع
10.5.2009
تاريخ إفتتاح المركز
2008/06

 

إعلان هام

مركز العلاج البديل هو الأول والوحيد في المجتمع العربي في البلاد...
نقدم من خلاله العلاج الفردي والجماعي.. ننظم دورات مهنية في الداخل وبدول عربية مختلفة...
لا تترددوا بالإتصال معنا على الهاتف
محلي:
0503133766
دولي: 00972503133766

أو على البريد الإلكتروني في أسفل الصفحة.
 
بالنجاح للجميع...































 



 

عنوان المركز: البقيعة ( المرج ) - الجليل الغربي

الأخصائي الماستر: إميل سمعان

تل - 0503133766 أو 9572468-04


بريد الكتروني : emilesemaan@gmail.com

כתובת המרכז: פקיעין - הגליל המערבי

ההילר מאסטר: אמיל סמעאן


טל - 04-9572468 // 0503133766 

ד.אלקטרוני : emilesemaan@gmail.com

לייבסיטי - בניית אתרים