المواد باللغة العربية
في أعلى  الصفحة

English


تعداد  زوار  الموقع

מונה:

חומר בשפה העברית

ترقبوا التحديثات الدائمة في المقالات

נא לעקוב אחרי
עדכוני המאמרים 

 
مقالات جديدة :

طاقة الأنوثة والذكورية


"تقوية مناعة الجسم بالطاقة"


"طاقة الشتاء" 

"الحجامة"

"إدارة الغضب"

"المحاضرات"


"العلاجات بالمركز"
 


דף הבית >> מאמרים 1 >> רייקי מארמא
 
 רייקי מארמא

כתב וערך: אמיל סמעאן

רייקי המארמא הינה שיטה טיפולית ייחודית שמקורה בסין ובהודו, מעטים מאוד מהמטפלים כולל מטפלי הרייקי והיילינג בארץ שיודעים לטפל באמצעות שיטה זו. והיא מבוססת בעיקר על  הנקודות והתידרים האנרגיטיים שבגוף האדם. הטיפול נותן זרימת אנרגייה לגוף ומשלים את הטיפול ברייקי הרגיל ועוזרת לאיזון הגוף פיזית, נפשית, רגשית ורוחנית.

רייקי המארמא הינו טיפול המשלים לטיפולי ההילינג והרייקי ומתמקד בעיקר על טיפול ב- 52 נקודות האנרגיה והתידרים שנמצאות בגוף האדם, ונקודות המארמא הינן היסוד לכל רשתות המרידיאנים שבגוף. ודרך הטיפול בהם אם זה באמצעות העיסוי או הלחיצה הן משפיעות על זרימת האנרגיה ופתיחת התידרים ובסוף על תיפקוד הצ'אקרות של האדם מבחינה פיזית, נפשית, רגשית וגם רוחנית.
 
כפי שציינתי גוף האדם ישנן 52 נקודות (כמו בדיקור הסיני), כאשר לכל נקודה יש השפעה ישירה על אותה מחלה או תופעה בגוף האדם. בדרך כלל על המטפל להכיר את כל נקודות המארמא והקשר ביניהן, והוא חייב להבין את הקשר בין נקודות אלו בכדי שיוכל לעזור לגוף להגיב לטיפול המיוחד הזה מאחר ושהטיפול עובר באמצעות התידרים שמועבר מהמטפל למטופל, כמו כן בתידרים הפנימיים של אותו מטופל.
 
שיטת הטיפול מתמקדת בבחירת הנקודות שאמורות לטפל באותה בעיה או מחלה אצל המטופל, וזאת לאחר שמסיימים לטפל בשיטת הרייקי וההילינג. מזרימים לכל נקודה שנבחרה  אנרגיה באמצעות שתי אצבעות המטפל במשך 21 עד 25 שניות. אנרגיה זו המועברת מתקנת את השיבוש בתדרים ומחזירה את האיברים והמערכת שבגוף האדם לתפקד באופן תקין. (חשוב לציין שבזמן הטיפול והעברת האנרגייה חייבים להשתמש בשתי האצבעות "המורה והאמה" או ב"אגודל" בכל יד בכדי ליצור את הקוטביות או את הפלוס והמינוס כמו בחשמל). 

בדרך כלל אנו מטפלים ביותר מנקודה אחת וזאת בהתאם לאותה מחלה, מאחר וקיים שיבוש בתדרים של הגוף אשר יכולים להשפיע על יותר ממערכת אחת בגוף האדם.

בשיטה הטיפולית הזו אפשר לטפל במגוון רחב של מחלות ומצבים פיזיים, רגשיים ונפשיים כמו: מגרינה וכאבי ראש כרוניים, אלרגיות למיניהן, מחלות עור, פחדים, דיכאון וחרדות, טראומות למיניהן, תיפקוד מיני, כליות, כבד, ריאות, מערכת ודרכי הנשימה, ריכוז, דיסקים, דלקות, מערכת העיקול, סרטן, פוריות ועוד הרבה מחלות ותופעות אחרות.

שיטת טיפול זו מתאימה לכל גיל, מתינוקות עד המבוגרים ולשני המינים גברים ונשים כאחד, ותתפלאו אם ציינתי שאפשר לטפל גם בבעלי חיים בשיטה זו.  

בסוף ברצוני לאחל חיים טובים יותר וחיי שפע ושלווה לכם ולכל בני משפחותיכם.

המאסטר: אמיל סמעאן

 

ביקרו במרכז ותרגישו את השינוי 
 
+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
 
PlayStop

Loading...
  
 

 
***** ادارة الموقع ترحب بكم ***** 

 


تاريخ إفتتاح الموقع
10.5.2009
تاريخ إفتتاح المركز
2008/06

 

إعلان هام

مركز العلاج البديل هو الأول والوحيد في المجتمع العربي في البلاد...
نقدم من خلاله العلاج الفردي والجماعي.. ننظم دورات مهنية في الداخل وبدول عربية مختلفة...
لا تترددوا بالإتصال معنا على الهاتف
محلي:
0503133766
دولي: 00972503133766

أو على البريد الإلكتروني في أسفل الصفحة.
 
بالنجاح للجميع...































 



 

عنوان المركز: البقيعة ( المرج ) - الجليل الغربي

الأخصائي الماستر: إميل سمعان

تل - 0503133766 أو 9572468-04


بريد الكتروني : emilesemaan@gmail.com

כתובת המרכז: פקיעין - הגליל המערבי

ההילר מאסטר: אמיל סמעאן


טל - 04-9572468 // 0503133766 

ד.אלקטרוני : emilesemaan@gmail.com

לייבסיטי - בניית אתרים