المواد باللغة العربية
في أعلى  الصفحة

English


تعداد  زوار  الموقع

מונה:

חומר בשפה העברית

ترقبوا التحديثات الدائمة في المقالات

נא לעקוב אחרי
עדכוני המאמרים 

 
مقالات جديدة :

طاقة الأنوثة والذكورية


"تقوية مناعة الجسم بالطاقة"


"طاقة الشتاء" 

"الحجامة"

"إدارة الغضب"

"المحاضرات"


"العلاجات بالمركز"
 


דף הבית >> הטיפולים במרכז
 
 הטיפולים במרכז


בקטיגוריה של "שירותי המרכז" הצגנו את המחלות והתופעות והנושאים האחרים שהמרכז מטפל ועוסק בהם. אך בקטיגוריה או בדף זה ברצוני להציג חלק מהטיפולים שהמרכז פיתח באופן בלעדי.
 
חשוב לציין כי טיפולים אלו הם ייחודיים למרכז ופותחו בהתאם לנסיון הטיפולי שלנו ואנו שומרים לעצמינו הסודיות המוחלטת בשיטות הטיפול. בד"כ מאפשרים נוכחות מלווה אחד למטופל אך בתנאים מסויימים.

ממוצע של כל סידרה טיפולית הוא בין 7 עד 10 פגישות טיפוליות כאשר מטופלים רבים סיימו את הטיפול במחלה שלהם ובהצלחה לאחר שני טיפולים בלבד. משך כל פגישה טיפולית הוא עד 45 דקות בממוצע, ובממוצע של טיפול אחד כל 5 ימים. חשוב לציין עוד שאנו לא משתמשים באף תכשיר או תרופה, וללא שום מגע פיזי בין המטפל לבין המטופל ורק באמצעות הרייקי והאנרגיה שמעביר אותה המטפל למטופל. 

הטיפול במרכז נעשה בדיסקרטיות מוחלטת, כאשר המטופל שוכב על גבו מעל המיטה הטיפולית הנוחה והמיוחדת, מכוסה בסדין ובאווירה נינוחה ועם נרות דלוקות וריחות נעימים ממלאות את החדר ועם מוסיקת רקע נעימה מלווה את כל הטיפול.

ולהלן אני אביא בפניכם את חלק מהטיפולים המיוחדים שפיתחנו במרכז בתקווה שזה יכול לעזור לכל אחד ואחת מכם, ובכך שהמרכז יוכל לתרום את חלקו בבניית חברה בריאה וחיים טובים יותר.
 

טיפולי גמילה: הטיפול הינו לגמילה מכל דבר, אלכוהול, עישון, הרטבה, אכילת יתר, ממתקים וכו'. הטיפול נעשה באמצעות טיפול הרייקי והיילינג אך עם שילוב טכניקות חדשניות לטיפול בגוף הפיזי, הנפשי, הרגשי והרוחני ובשילוב טיפול בצבעים. השיטה הוכיחה את עצמה עם מטופלים רבים נשים וגברים צעירים ומבוגרים והיא מקבלת תנופה רבה.

לדוגמה:  מגיעים למרכז מעשנים כבדים שמעוניינים לעבור גמילה מעישון, אנשים שעישנו במשך יותר מעשרים ואף שלושים שנה שתי ואפילו שלוש קופסאות סיגריות ליום. והרבה פעמים אחרי שתי פגישות טיפוליות הם נגמלים והפסיקים לעישן, ויתרה מכך לאחר תקופה עברו בדיקות מקיפות והריאות שלהם היו נקיות לגמרי.

בנוסף הגיעו אנשים לגמילה מאלכוהול, השיטה הוכיחה את עצמה גם איתם והתוצאות היו כבר מהפגישה הראשונה ולאחר 3 פגישות הם נגמלו לגמרי, אך הטיפול עם אותו אדם נמשך כעשר פגישות שבמהלכן עבדתי גם על הכבד ועל מערכת העצבים ונקיון מערכת הדם מהאלכוהול.

טיפול בתיפקוד המיני: אנשים רבים בעקבות אירוע מסויים מרגישים בירידה בתפקוד המיני וזה מתבטא בשפיכה מוקדמת או בחולשה בזיקפה במיוחד אצל גברים או קרירות בזמן המשלג המיני וכל מיני תופעות אחרות כאשר אין סיבה פיזיולוגית לכך.

במרכז פיתחנו שיטה טיפולית ייחודית אשר במהלכה אנו מאבחנים את מקור הבעיה ומטפלים באדם אשה או גבר כאחד ע"י איזון וטיפול בצ'אקרות. רבים יחשבו שהטיפול בצ'אקרת המין הוא הפתרון הקיים, אך אני אומר נכון שצ'אקרה זו חשובה אך ייתכן שצ'אקרה אחרת היא שחסומה והיא זו שמפריעה או חוסמת את התיפקוד המיני של האדם.

לכן ע"י איבחון מתאים ושילוב פתיחת צ'אקרות ביחד ועם טכניקות נלוות אחרות ועם שיתוף המטופל בתהליך הטיפולי הצלחנו במרכז להגיע להצלחות גדולות בתחום זה.

ולהלן חלק מהטיפולים שהמרכז מטפל בהם בייחודיות מוחלטת :

שחזור גלגולים.
טיפול בקארמה.
טיפול בדיסקים ובעמוד השידרה.
טיפול בדלקות למיניהם.
טיפול בגידולים למיניהם.
טיפול באמיפוטנציה וטיפולי הפרייה.
טיהור בתים מכל אנרגיה שלילית.
עזרה והכנה לקראת מבחנים, טיפול בפחדים ופוביות.
טיפול נר-הופי שעוזרים להיפטר מהשעווה באוזן, בסינוסים, מגרינה ועוד דברים אחרים.
הורדת שומנים בגוף וגם איזון הכולסטרול והסכרת בגוף.


כמובן שהמרכז מטפל במחלות ותופעות אחרות כולל מחלות והפרעות נפשיות, פוריות וכו'. ואנו מוכנים לעזור לכל אחד ואחת מכם ולבני משפחותיכם ונהיה ערבים להצלחת הטיפול במידה והמטופל מקפיד על הוראות התהליך הטיפולי.

כמובן אנו מצהירים ומקיימים שהייעוץ תמיד חינם.


מאחל בריאות שלמה לכולנו

המאסטר: אמיל סמעאן   

 

ביקרו במרכז ותרגישו את השינוי 

 

חזרה לדף הבית

 
+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...
 
PlayStop

Loading...
  
 

 
***** ادارة الموقع ترحب بكم ***** 

 


تاريخ إفتتاح الموقع
10.5.2009
تاريخ إفتتاح المركز
2008/06

 

إعلان هام

مركز العلاج البديل هو الأول والوحيد في المجتمع العربي في البلاد...
نقدم من خلاله العلاج الفردي والجماعي.. ننظم دورات مهنية في الداخل وبدول عربية مختلفة...
لا تترددوا بالإتصال معنا على الهاتف
محلي:
0503133766
دولي: 00972503133766

أو على البريد الإلكتروني في أسفل الصفحة.
 
بالنجاح للجميع...































 



 

عنوان المركز: البقيعة ( المرج ) - الجليل الغربي

الأخصائي الماستر: إميل سمعان

تل - 0503133766 أو 9572468-04


بريد الكتروني : emilesemaan@gmail.com

כתובת המרכז: פקיעין - הגליל המערבי

ההילר מאסטר: אמיל סמעאן


טל - 04-9572468 // 0503133766 

ד.אלקטרוני : emilesemaan@gmail.com

לייבסיטי - בניית אתרים